Kakuriyo: Bed & Breakfast for Spirits I Should Not Forget My Promise to the Ayakashi
S1, E5: After having a big fight with his younger sister, Akatsuki stays in the form of a spider and does not even eat the food Aoi cooked. Thinking that it'd be too sad if they went their separate ways without reconciling, Aoi decides to do something about it.