Leviathan -The Last Defense- I'll Call You!
S1, E4: When Syrop visits Jörmungand and her large family, she meets her three younger sisters and foster parent Travis, she learns of her love for her family. Jörmungand diligently sets out for work, but hearing a loud noise that shakes the entire village, she runs to the mine.