Kakuriyo: Bed & Breakfast for Spirits I'm Marrying into an Inn for Spirits.
S1, E1: On her way to school, Aoi, who can see ayakashi, encounters an ayakashi she's never seen and is abducted to Tenjin-ya, an inn in the hidden realm. There, she learns that her grandfather promised that she'd marry the master innkeeper to pay off his debt.