I'm Opening Up an Eatery in an Ayakashi Inn
S1, E6: The day has finally come for Aoi's eatery to open. With the name Moonflower from Matsuba, she opens it in great spirits; however, things don't seem to go so well at this unluckiest place in the northeast area.