Kabukicho-Fremantle
S1, E2: To get on a ship to Antarctica, Kimari and Shirase will first need the money to fly from Japan to Fremantle, Australia: To earn this money, Kimari gets a job at a convenience store, where she meets a girl named Miyake Hinata.