Kim Zolciak-Biermann and Kroy Biermann, Jaleel White, Peter Facinelli
S2, E19: Kim and Kroy Biermann get medical advice from a deceased loved one; Jaleel White connects to his beloved deceased co-star; Peter Facinelli connects with his late grandfather.