La ragazza che ha perso la memoria / La trappola del würstel a forma di polpo
S1, E5: Kuroha's younger sisters abruptly visit Sueharu's house to tell him that she has developed amnesia; all her memories from summer break onward are gone, and they stop right when she was about to confess to Sueharu.