S2, E5: Declaring himself chief physician, Tanju initiates a drastic change process in the hospital; those who can adapt to the new order will stay, those who cannot will leave. The instructors choose their assistants and the competition begins. While the winds of change are blowing at Berhayat Hospital and the teams are racing to complete their cases, being on rival teams with Nazlı will test Ali's adaptation skills to the end.