Citrus love affair!?
S1, E1: Aihara Yuzu, an innocent high school girl, transfers into a prestigious girl's academy after her mother remarries. On her first day she sees student council president Aihara Mei kiss her teacher! And at home, Yuzu learns that Mei is her new step sister?