S1, E6: The episode begins with a visit to Atlas Studios, in Ourzazate, where some of the most famous movies of all time have been filmed. The two travellers then continue their journey, but soon their rental car gets stuck in the Sahara desert, where they are forced to spend the night. They still have to get to Erg Chigaga, but no one seems to be coming to give them a hand...