Dancing Queens Meet the Dancing Queens
S1, E1: As a new season of Latin Pro-Am competition begins, five women who dance as a hobby prepare themselves for the first competition of the year; the stress of trying to balance jealous husbands, demanding jobs and an all-consuming hobby comes to a head.