The World in Slow Motion Morocco With a Cheap Rental Car
S1, E7: The journey continues across the desert, where a family who's been living in the middle of nowhere for ten years is discovered. The team arrives at the Ard-Al-Affal association, where they deliver heavy clothing which will be distributed to people in mountain villages. They then arrive in Essaouira, which would be nice and peaceful, if it weren't for one particular characteristic.