S1, E3: Sosirea unui nou politician local distruge poziția lui Bottom Dollar. Apoi, când colaboratorii ei se retrag în ultimul moment, Joyce încearcă să umple Minx cu articole care să se ridice la standardele ei ridicol de mari.