Hollywood Medium With Tyler Henry Omarosa, Ashley Hamilton, RJ Mitte, Carmen Electra
S1, E9: Tyler brings through critical instructions from Omarosa's late fiance; Carmen Electra's sister comes through bringing much needed closure; Ashley Hamilton is left in awe; RJ Mitte seeks Tyler's help unveiling a mysterious presence.