Afro Samurai Revenge
S1, E1: Afro Samurai, a black samurai, seeks revenge from a man named Justice who killed his father and happens to be the #1 fighter in the world. After Afro earns the rank of #2 fighter needed to challenge #1, he starts his lonely walk to revenge. He faces bounty hunters, bar thugs and fanatical monks - all who seem to have clues to the whereabouts of Justice and all of whom covet the title of #2 for themselves.