S1, E10: Gabriele and Ludovico say goodbye to the villagers and resume their walk, leaving a small present to the family that hosted them. They stop by a school for child monks and finally reach lake Inle by boat. They now set off to seek the the real "giraffe women", who live in small villages hidden in the mountains.