S1, E2: After the brutal aggression, the siblings Gaspare and Sofia are forced to run away. Gaspare brings the sister to Naples, entrusting her to an aunt to keep her safe. But inside him the vengeance desire is burning: so he decides to go back, ready to settle with who destroyed his family.