Shanola Hampton With Amy Smart, Brett Eldredge, Brooke Burns, Linda Blair
S2, E18: Shanola Hampton makes a deeply emotional re-connection to her beloved mother; Brett Eldredge is in shock when his beloved grandfather speaks to him about his career; Brooke Burns receives answers about a tragic double death in her family.