Kiddy Grade Tight / Bind
S1, E2: When a shipment of the gravity control material Hi-G mysteriously disappears, it's up to Eclair and Lumiere to recover it. But to do that, they'll have to team up with their most hated rivals - ES Members Alv and Dverger. Danger lurks around every turn, as the investigation leads the girls into the middle of a power struggle between the notorious criminal organizations MAX and Shopper!