Below Deck Adventure Under the Bubbles
S1, E5: After Jess burns herself, Captain Kerry lends a hand to prepare a five-star picnic for the guests' excursion; Nathan leads guests on an epic biking adventure; Lewis faces the pressure of being a man down for another charter.