Second Wives Club Unhappy Campers
S1, E6: Tania and Veronika lick their wounds after their blowout; Shawna and Lorenzo have an emotional talk that could mean the end; Shiva hosts a camping sleepover, but when Tania arrives with an uninvited guest, the situation takes a turn for the worse.