SUV Superbuild VW Atlas
S1, E8: In 1949, Volkswagen introduced the Microbus, a forerunner for the modern SUV; sixty-eight years later, VW is at it again with a full-size SUV called the Atlas, built in a large and modern factory in Tennessee.