The Real Housewives of Potomac What a Little Whiskey Can Do
S1, E3: In Washington, D.C., Katie socializes to attract attention to her family's charitable foundation; Robyn faces a choice that threatens her unconventional relationship with ex-husband Juan; Ashley hosts a whiskey-tasting event in downtown D.C.