Magical Nights
From the director Paolo Virzì. A renowned film producer is found dead in the river Tiber, the main suspects are three young aspiring scriptwriters. In the course of one night in the police station, they relive their tumultuous, emotional and ironic journey in the final throes of the glorious era of the great Italian Film industry.