Corleone
Father of the Godfathers is a 1978 Italian crime film directed by Pasquale Squitieri. It stars Claudia Cardinale, Giuliano Gemma, and Tony Kendall and is set in Sicily in the 1950s. Gemma was awarded 1979 Best Actor at the Montréal World Film Festival for his role.