El Cochecito
Both neglected and infantilised by his family, Don Anselmo is a tired but still capable septuagenarian. He wants to live his life as he sees fit. When his old friend Don Lucas, who has lost the use of his legs, receives an adapted motorcycle allowing him to move freely around Madrid, Don Anselmo sees in this "little car" the promise of a new autonomy - in short, of a second youth.