Extra Time
Arthouse Film. Two men travel in the night. They are Ciro (Corrado Ardone) and Tanino (Massimo Peluso). They wake up in a dilapidated, ancient, disfigured place, awaiting orders from the boss Don Gennaro. They are waiting for someone who must arrive to be killed. Meanwhile, time passes to the memories of an entire existence.