Franco
Franco, Ciccio e il pirata Barbanera is a 1969 Italian comedy film directed by Mario Amendola starring the comic duo Franco and Ciccio. It is a parody of the 1883 adventure novel Treasure Island of Scottish author Robert Louis Stevenson.