Il tocco dello sciamano
The shaman's figure represents in "primitive" societies the bridge between the human and the magical power of Nature, a source of healing and salvation for the community. Traveling among spirits and ancient rites, from Morocco to Kenya, the story of Africa becomes intimate, profound, ancestral, runs along the thin thread between the earth and the "Otherworld".