Wings of the Swamp
The hidden side of the italian swamplands often considered unhealthy and hostile causing repulsion to the human being who always takes these areas away through reclamation works. The main characters are the animals, mainly birdlife, their behaviors, their habits and their needs during the four seasons of the year.