Pendulum
Homicide detective Amanda Reeve (Rachel Hunter) is assigned to the shocking case of a murdered law professor. Meanwhile, a serial killer is on the loose in the same city, cutting up prostitutes and leaving the Dallas police force in the dust. Amanda's case gets racier when she catches wind of rumors that the law professor was handing out high marks in exchange for sexual favors. Most stirring of all, U.S. Senate candidate Edward Mills (James Russo) may have ties to the crimes.