It's All About Karma
In this surprising comedy about friendship Giacomo (Fabio De Luigi), an extravagant rich heir, deeply believes in reincarnation. Forty years after the loss of his father, he believes he has seen his father again when he meets Mario Pitagora (Elio Germano), a man far from being spiritual, interested only in money and heavely indebted. This absurd encounter will change the lives of both.