Warriors
A group of Spanish soldiers is sent to Kosovo during the armed conflict between the Serbs and the Albanians on a humanitarian mission to restore electricity to war-torn towns. Although they intend to stay out of the war, the soldiers are pulled inexorably into the devastating bloodshed when they are unexpectedly attacked. Forced to fight in order to survive, they find their idealism starting to falter, and the line between right and wrong growing uncomfortably fuzzy.