A&F - Ale E Franz Show
A fast-paced series of sketches celebrating lightheartedness, drawing comedic inspiration from everyday life. The versatile duo Ale and Franz are joined by Alessandro Betti, Katia Follesa, and Miriam Leone, who add humor in various roles.