High Infidelity
Last Tango at Parioli
Ivana and Carlo are a married couple, but they're facing a crisis: she's stressed by a pregnancy that seems impossible and he's happy loving Erika, a young girl he met when he was looking for a new office.
Franco and Angela have been married for years and they have two children; when he meets the hypochondriac and fascinating Beatrice, he falls in love.
Matteo and Chiara are a happy couple, but when she asks him to take tango lessons, things change; Matteo meets the new student, Elena, and they have an affair; Chiara finds out about the affair and decides to date her ex-tango teacher.