Vivir a Destiempo
Paula Duarte has been married to Rogelio Bermúdez for 22 years; Rogelio, a sexist, dominant, selfish and arrogant man, takes it upon himself to nullify Paula, practically from the moment they got married; Paula's life is a complete disaster.