Bombshell
Jay is visited by a ghost from hook ups past.
Jay searches for what to do with his life in LA. Along the way, he meets a sweet cis hottie named Joe.
Jay avoids Joe and his own feelings. Darlene builds Jay's confidence by teaching him to dance.
Jay goes out with Selena, Susan, Holly, and Sam, and ends up somewhere unexpected.