Dream Team
Angola-USA
July 29, 1992: At the Pabellón Olímpico in Badalona, Team USA is ready for its debut against Angola.
After clearing the first hurdle, Jordan and Co. face the newly formed Croatia, led by Petrovic and Kukoc.
Third group-stage game: another star shines on the stage as Germany steps up as the next opponent.
Brazil, led by Oscar, stands in the way, but Coach Chuck Daly's script calls for no surprises.