Flip Flappers
Papika is stranded on a deserted planet and trying to find Cocona; Cocona must fight her way out of an illusion.
Cocona and Papika must harmonize their feelings. As a result, Cocona stays over at Papika's place but, as usual, nothing goes as planned.