Genjitsu No Yohane -Sunshine in the Mirror-
La prima canzone
Two years after moving to the city to make it big, Yohane fails another audition; her mother tells her she's going to stop sending her money and encourages her to come home.
Desperate to return to the big city, Yohane attempts to find the thing only she can do; she tries her hand at fortune-telling, and gets the chance to see where her other childhood friends have found their purpose.
As Yohane gets closer to her childhood friends, she begins to realize what finding the one special thing only she can do will mean; You needs some help from a friend, so Yohane heads out on yet another adventure into Numazu.
The mystery of the Resonances deepens; Yohane and Mari get closer to Riko as they work together, but Riko has a secret that could change everything.