La Cuoca Bendata
Three teenage chefs compete by making a dish, based on a recipe by Benedetta Parodi, while blindfolded.
Three women try to reproduce a Benedetta Parodi recipe; the jury will try the dishes blindfolded to determine who is the winner.
Three Bake Off finalists and amateur cooks try to replicate a Benedetta Parodi recipe. To choose the winning dish, they must try everything while blindfolded.