Mina Settembre
A man tries to jump from the ledge of a building, and only Mina and Domenico manage to change his mind; however, once the scare wears off, they find themselves face to face with a different challenge.
As the date for the dedication of a conference room to Vittorio Settembre approaches, Olga, his widow and Mina's mother, refuses to participate in the event; Elsewhere, a pregnant woman is about to be evicted.