Mysteries Con Lorenzo Fernandez Bueno
Journalist and historian Lorenzo Fernandez Bueno investigates macabre legends and paranormal events. Featuring eye-witness interviews from people around Spain and the world.
Lorenzo Fernández Bueno travels through the Carpathian Mountains to discover the origin of the werewolf myth and its strange sacrificial sites.