Reset
The Liberation
Alice finally realizes her power; she tries to convince Salvatore that their lives are in danger: the mafia wants to take over the whole area; Nicholas visits an old friend of him, Christian, to get help rescuing Sara.
Alice starts using her power to help people; during one of her transfers, she meets Sara, an old art gallerist who seems to know about her secret; Nicholas, Christian and Sara are in a shelter that they think is safe; they don't know that Oltjan is on their trail.
Though she tries to alter the timeline, Sara can't escape to her kidnappers; Alice cooperates with the police to catch a terrorist on the loose; she doesn't know that someone is ready to meet her.