Out of Control
Marie and Julien have been married for fifteen years. When Julien's first love get back in town, Marie, insecure, finds comfort in Thomas, her charming manager. After a short and passionate affair, she breaks up. Thomas suddenly reveals his true nature. Blackmail, pressure, manipulation: he wants Marie for himself. She decides to fight back but the situation is critical : Julien and her will have to make difficult decisions and take risks.