S1, E2: Song Yanxu woke up and thought that he could fall asleep is the 'banana three' effect delayed. In the resort village of Kewen, Lun En-tong saw the gauze on the wrist of Song Yanxu and the hand 'banana 3', before the scene that association sees Song Yanxu speculated that he intends to commit suicide again.