S1, E6: After Jun Kyung's release from prison, Seok Jun and Gyeo Rye cannot find her; Seo Jin's boyfriend is the victim of a hit-and-run and shares his final wish with her, leading Seo Jin to enlist Gyeo Rye's help in fulfilling it.