S1, E2: Now that the fox, Kugen, has become the Takagami family's guardian deity, its first order of business is to follow them home. The Mamorime, Ko, also tags along. Kugen wants to greet the local deity, so Noboru takes everyone to the Hashiba Shrine. Along the way, they meet this so-called local deity managing a convenience store.