S1, E2: Having resolved their misunderstanding, Yako and Haruka become friends with Nayu. However, the two are still uncertain about their underwear conscious friend. When Nayu points out Yako's cup bra doesn't fit her body type, Yako takes it personally. Yako puts herself in an embarrassing situation when the bra she secretly wore slips while vaulting in PE class. After hearing Yako swear off bras forever, Nayu tries to find something to help her.