S1, E1: One day, prodigy violinist Kohinata Kanade in the second year of high school receives an anonymous letter after a performance. About the same time she is invited by her childhood friend Kisaragi Ritsu, and heads to Yokohama along with Ritsu’s younger brother Kisaragi Kyoya.